Jak reklamovat zboží
Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
- TEZASTORE
- Šenovská 1638
- 735 14 Petřvald
Pokud je produkt vadný, ihned jej pošlete zpět a nepoužívejte ho. Při posílání balíku zadejte tel. číslo: 704 403 806.
Krok 1
Vyplň reklamační formulář ZDE. Nezapomeň uvést své číslo účtu.
Krok 2
Zabal zboží do krabice spolu s kopii faktury. Originál balení není nutné Nepřijímáme zboží, které je špinavé či mokré.
Krok 3
Balíček předej dopravci. Osobní předání na této adrese není možné. Poštovné hradí zákazník, neposílej na dobírku.
Krok 4
Dáme Ti vědět e-mailem, jakmile k zboží dorazí. Reklamaci vyřídíme do 30 dní o výsledku Tě budeme informovat.